Theme Name: NuovoWP Theme URI: http://itamoz.ir Description: SEO & Digital Agency WordPress Theme Author: Esmet Author URI: http://itamoz.ir Version: 1.0.5 Text Domain: محمد رضا اخباری License: GNU General Public License License URI: licence/GPL.txt CSS changes can be made in files in the /assets/css/ folder. This is a placeholder file required by WordPress, so do not delete it. */ خریدار انواع قطعات الکترونیکی سوخته و خراب :: پشتیبانی سرور | تلفن سانترال | طراحی شبکه | دوربین مداربسته | نصب سرور

پشتیبانی سرور | تلفن سانترال | طراحی شبکه | دوربین مداربسته | نصب سرور

طراحی و پشتیبانی شبکه و سرور و همچنین دوربین مداربسته و تلفن سانترال

پشتیبانی سرور | تلفن سانترال | طراحی شبکه | دوربین مداربسته | نصب سرور

طراحی و پشتیبانی شبکه و سرور و همچنین دوربین مداربسته و تلفن سانترال

پشتیبانی سرور | تلفن سانترال | طراحی شبکه | دوربین مداربسته | نصب سرور

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید : 09121176451

http://itamoz.ir
https://seoprimal.com

مراجعه کنید

طبقه بندی موضوعی

خریدار انواع قطعات الکترونیکی سوخته و خراب

چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳ ب.ظ

خریدار انواع قطعات الکترونیکی سوخته و خراب

ضایعات الکترونیکی چیست و شامل چه چیزهایی می شود؟

خریدار انواع قطعات الکترونیکی سوخته و خراب ضایعات الکتریکی و الکترونیکی تجهیزات یا موادی هستند که مالک، آنها را از رده خارج میکند یا قصد این کار را داشته و یا نیاز است که آنها قصد این کار را داشته و یا نیاز است که آنها را از رده خارج کند. تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی هنگامی به پایان عمر خود میرسند که از لحاظ فیزیکی، محصول از محدوده مصرف کننده به محدوده مدیریت پایان عمر آن انتقال یابد. این انتقال تجهیزات کهنه یا خراب را به ضایعات تبدیل میکند تا این که از بین چندین روش رفتار با ضایعات یکی برای برخورد با آنها انتخاب شود. محدوده مصرف کننده جایی است که مصرف کننده اثر زیادی بر جریان تجهیزات الکتریکی داشته و محدوده مدیریت پایان عمر مکانی است که مدیریت ضایعات تأثیر زیادی بر روی جریان ضایعات الکتریکی دارد.
در این گزارش سرنوشت پایان عمر ضایعات به چند رده طبقه بندی میشوند که از جمله میتوان به دفن مستقیم در خاک، سوزاندن، تولید مجدد، تعمیر و یا استفاده مجدد، اشاره کرد.

ضایعات الکترونیکی ترکیبی بسیار پیچیده از فلزات اساسی و پلاستیکها هستند. بعد از تخریب و جداسازی اجزا، ضایعات به قطعات کوچک خرد میشوند. بیشتر مراکز بازیافت عملیات خرد کردن را به وسیله دستگاههای خردکننده بزرگ مانند چکشهای آسیابی بزرگ و ماشین ابزارهای خردکننده قوی انجام میدهند. تکنولوژیهای جداسازی بر پایه خواص ویژه مواد یا ذرات ضایعاتی خرد شده شکل گرفته اند. تکنولوژیهای مدرن تخریب اغلب ترکیبی از هر دو روش هستند. مثال هایی برای تکنیک های مرتب کردن ذرات ویژه، غربال کردن، جداسازی با هوا، جداسازهای مغناطیسی، ابزار شناورسازی و جداسازهای هستند. در این میان مرتبسازی نوری روز به روز توجه بیشتری را به خود جلب Eddy با جریان میکند. برای مدلسازی مالی بخش خرد کردن و جداسازی ضایعات، یک مرکز بازیافت با تجهیزات پایه ای و ساختار مدیریتی حمایتی به عنوان پیش فرض در نظر گرفته شده است که اجازه تحلیل درآمد و هزینه نسبتاً دقیق را میدهد.

مدیریت زباله های ناشی از ضایعات الکترونیکی

در دهه گذشته چگونگی رفتار با ضایعات الکتریکی و الکترونیکی نگرانی های زیادی را در جهان به وجود آورده است. ضایعات الکترونیکی یکی از گروه زباله های جامد شهری است که سریعترین رشد را داشته و به همین دلیل است که شهرداری ها موظف به یافتن راهکارهای جدی در مورد آنها هستند و در صورت عدم برخورد مناسب با این موضوع انتظار ورود مواد سمی بسیار خطرناک به محیط زیست و همچنین از بین رفتن پتانسیل های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی فراوانی را باید داشت. دانستن جذابیت اقتصادی آن به عنوان منبع ارزشمندی از مواد اولیه از یک سو و اثرات بسیار زیان بار آن بر اکوسیستم از سوی دیگر، مدیریت ضایعات الکترونیکی و ضایعات الکتریکی را به وجد می آورد که چگونه این مواد را به چرخه اقتصاد دوباره وارد کرده و چه استراتژیهای رفتاری را باید به کار گیرند تا زنجیره مطمئنی را به همین منظور شکل داده و تحت تأثیر قرار دهند.

روش های مختلف بازیافت ضایعات الکترونیکی

در دهه های قبل روش های سنتی مانند سوزاندن و در زمین مدفون کردن غالب بودند گرچه بازیافت، تولید مجدد و به کارگیری دوباره، اخیراً بسیار مورد استقبال قرار گرفته و تمجیدها راجع به عملیات بازیافت چندین برابر شده است. آشکارترین و ساده ترین دلیل، جلوگیری از اتلاف سرمایه ها و کمبود زمین لازم برای مدفون کردن ضایعات بوده است. کم شدن و از بین بردن غیرقانونی ضایعات و تأثیرات زیست محیطی بازیافت از دیگر دلایل حیاتی پشتیبان بازیافت و استفاده مجدد میباشند. اقتصاددانان به پتانسیل های بسیار به کارگیری روش بازیافت در اشتغال زایی و سودآوری فراوان آن در مقایسه با سایر روشها تکیه میکنند که میتواند به موفقیتهای اقتصادی زیادی ختم شوند به دلیل اینکه منابع اولیه همیشه و در همه جا محدود هستند.

به همین دلایل، اصلاً باعث شگفتی نیست که بدانیم در کشورهای صنعتی و در حال حاضر بازیافت نقش کاملاً برجسته ای در فرآیندهای پایان عمر محصولات به دست آورده است. هنگامی که کیفیت استراتژی های بازیافت مورد داوری قرار میگیرد چندین خصیصه کلیدی برای فرآیندهای بازیافت باید در نظر گرفته شوند که از جمله میتوان به جداسازی، جابه جایی درست مواد خطرناک، امنیت کارگران و استانداردهای سلامتی، عمق انجام عملیات بازیافت ، نرخ های بازیافت و درجه به کارگیری مجدد مواد اشاره کرد. شواهد نشان میدهند که مدیریت پایان عمر تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی در کشورهای اروپایی، آمریکای شمالی و بعضی کشورهای آسیایی به پیشرفتهای مناسبی رسیده است ولی در خاورمیانه به صورت کلی نادیده گرفته شده است که این از نقطه نظر زیست محیطی بسیار خطرناک بوده و علاوه بر آن پتانسیل های اقتصادی فراوانی را به هدر میدهد. بنابراین اهمیت موضوع بازیافت الکترونیکی و الکتریکی وغیرقابل انکار است.

خریدار انواع قطعات الکترونیکی سوخته و خراب

خریدار انواع قطعات الکترونیکی سوخته و خراب قطعات الکترونیک از انواع ابزار پرکاربرد محسوب می‌شوند که در تهیه و تولید وسایل گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ زمانی که شما تصمیم به خرید قطعات الکترونیکی می‌گیرید با انواع مختلفی از این قطعات روبرو خواهید شد، بنابراین لازم است انواع آن را بشناسید و از کاربردی که دارند، مطلع شوید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید قطعات الکترونیک بررسی قیمت محصولات است، پس حتما قبل از اقدام به خرید، لیست قیمت قطعات الکترونیک را به‌خوبی بررسی کنید تا بتوانید از مناسب‌ترین قیمت‌ها مطلع شوید.

معرفی انواع قطعات الکترونیکی سوخته و خراب

سنسور

شما می‌توانید با استفاده از انواع سنسور های گوناگونی که در بازار دیده می‌شود، کمیت‌های فیزیکی چون نیرو، فشار، جریان و انواع دیگر از انرژی‌ها را به‌ آسانی شناسایی ‌کنید. درنهایت سیگنال خروجی که قابل‌خواندن است به شما انواع تغییرات سیگنال های ورودی را به‌خوبی نشان می‌دهد. اگر قصد تهیه سنسور را دارید، می توانید از فروشگاه اینترنتی ایسام که به‌صورت تخصصی در حوزه‌ی فروش قطعات الکترونیک فعالیت می‌ کند، خرید نمایید.

کانکتور

استفاده از سوکت و کانکتور برای اتصال قطعات مدار مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر درجاهایی که امکان قطعی وجود دارد نصب می‌شوند. این امر به دلیل آن است که اگر یکی از قطعات الکترونیکی با مشکل روبه‌رو شد، بتوانید به‌راحتی آن را تعویض کنید.

خازن

خازن را می‌توان یکی از قطعات الکترونیکی در نظر گرفت که انرژی الکتریکی را در خود ذخیره می‌کند و سپس از بار ذخیره شده برای ایجاد میدان الکتریکی یکنواخت و پایدار استفاده می‌کند. توجه داشته باشید که خازن در انواع گوناگونی نظیر عدسی، سرامیکی، ورقه‌ای و میکا تولید می شود که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

آداپتور

یکی از مهم‌ترین قطعات الکترونیک را می‌توان آداپتور در نظر گرفت که در جهت کاهش ولتاژهای بالا استفاده می‌شود. همان‌طور که می‌دانید ولتاژ انواع گوناگونی دارد و با استفاده از آداپتور ولتاژ متناوب AC و چرخه‌ای را به ولتاژ خطی تبدیل می‌کنند؛ مانند کاری که باتری برای یک دستگاه انجام می‌دهد.

آی سی IC

یکی از پرکاربردترین قطعات الکترونیکی ، آی سی IC است. IC یک پکیج که از تعداد زیادی مدار، گیت منطقی و ترانزیستور دارد به‌حساب می‌آید. این مدار که تشکیل شده از مدارهای الکترونیکی دیگر است، بر روی بخش نیمه هادی قرار می‌گیرد.

میکروکنترلر

همان‌طور که از نام این قطعه مشخص است، اندازه‌ی کوچکی دارد و یکی از تراشه‌های آی سی به‌حساب می‌آید که در جهت کنترل دستگاه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از میکروکنترلر درون لوازمی چون تلفن همراه، موبایل، خودرو و دیگر وسایل و ماشین‌آلات استفاده می‌شود و به همین سبب به آن‌ها نیز کنترلر توکار نیز می‌گویند. برای تهیه این قطعه بهتر است از مراکزی استفاده کنید که به‌صورت تخصصی در حوزه فروش قطعات الکترونیکی فعالیت می‌کنند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایسام ضمن مشاهده لیست قیمت قطعات الکترونیک ، خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید.

مقاومت

کاری که مقاومت به‌عنوان یک قطعه الکترونیکی انجام می‌دهد، جلوگیری از عبور جریان الکتریکی است و در هر مداری که مشاهده می‌کنید، حداقل یک مقاومت استفاده شده؛ دلایل استفاده از آن علاوه بر جلوگیری از جریان، شامل مواردی چون تنظیم و محدود کردن پاسخ فرکانس در مدار صوتی نیز می‌شود.

ترانزیستور

از ترانزیستور برای تقویت یا قطع و وصل سیگنال‌ها استفاده می‌کنند و به دو دسته شامل ترانزیستور های اتصال دوقطبی و اثر میدانی تقسیم می شوند.

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر قصد تهیه قطعات الکترونیک را دارید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی ایسام استفاده کنید. در ایسام علاوه بر خرید انواع محصولات می‌توانید، اقدام به فروش قطعات الکترونیکی خود نمایید. همچنین می‌توانید لیست قیمت قطعات الکترونیکی را مورد بررسی قرار دهید و از بهترین قیمت‌ها مطلع شوید.

قیمت قطعات الکترونیکی سوخته و خراب 

اگر تصمیم به خرید اینترنتی قطعات الکترونیکی دارید، باید در ابتدا تمامی جزئیات قطعات الکترونیک را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که حتما لیست قیمت قطعات الکترونیکی را بررسی کنید و از مناسب‌ترین قیمت‌ها استفاده نمایید.

هنگام خرید لوازم الکترونیکی به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • در هنگام خرید لوازم الکتریکی و الکترونیکی باید شیوه‌ی کار قطعات الکترونیکی مورد نظر خود به‌طور کامل آگاه شوید تا در هنگام استفاده از آن برای شما مشکلی ایجاد نشود.
  • برای کاهش هزینه می‌توانید از محصولات دسته دوم الکترونیکی استفاده کنید. خرید قطعات الکترونیکی سالم کارکرده ، می تواند گزینه مناسبی جهت صرفه جویی در هزینه ها شود.

خرید اینترنتی قطعات الکترونیک

چنانچه قصد خرید انواع قطعات الکترونیک را دارید، می‌توانید با مقایسه مدل‌های متنوع موجود در فروشگاه اینترنتی ایسام، بهترین گزینه را انتخاب کنید. سامانه ضمانت برگشت پول فروشگاه ایسام، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید و سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، درب منزل تحویل بگیرید.

خریدار انواع قطعات الکترونیکی سوخته و خراب

منبع

جهت حضور کارشناسان و مشاوره رایگان از طریق تلفن های زیر باما در ارتباط باشید

مشاوره رایگان

شعبه شرق تهران

09398430050

شعبه شرق تهران

09127458454

شعبه شرق تهران

 09105998264

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی